Akik életük legszebb napjára készülnek - lehetnek fiatalok, vagy idősebbek, először házasodók, vagy már gyakorlottak-, bizony sokszor segítségre és tanácsra szorulnak.
Ekkor kerülnek képbe a barátok, ismerősök, rokonok, jó és kevésbé jóakarók, aztán, ha már nagyon elbizonytalanodtak, kifutottak az időből, talán szóba kerül majd az esküvőszervező, esetleg ceremóniamester.
Ez lennék én...
Sokan még most is úgy gondolják, hogy egy esküvőszervező megkeresése luxus, foglalkoztatása pedig költséges dolog. Pedig, ha gyorsan és őszintén belegondolnak abba, hogy egy ilyen személy mennyi nyűgöt, keresgélést, telefonálgatást, autózgatást..., vagyis terhet vesz le a megrendelő válláról, akkor rögtön kiderül, nem is olyan drága műfaj az esküvőszervező foglalkoztatása.
Arról nem is beszélve, hogy az előkészületek során és a "NAGY NAPON" egyaránt van valaki, akihez minden probléma esetén bátran lehet fordulni, aki mindenre kell hogy tudjon és találjon megoldást, hiszen ezért fizetik.
Most hosszú oldalakon keresztül sorolhatnám, hogy mitől lehet jó, vagy csapnivaló egy esküvő, hogy a "NAGY NAPHOZ" képest, mikor, mit kell tenni, hogy már az előkészületekbe ne rokkanjon bele a jegyespár, vagy családja.
Ezeket az általános információkat azonban sok-sok esküvővel kapcsolatos oldalon is megtalálják, érdemes is elkalandozni néhány órát, vagyis hasznos tanácsokat virtuálisan bárhol kaphatnak. Ha azonban ezek elovasása, átbeszélése után is bizonytalanok és földrajzilag olyan helyen élnek, hogy bizalmukkal megtisztelnek, akkor egy személyes beszélgetést követően dönthetnek róla, hogy kell-e Önöknek esküvőszervező..., szükségük van-e rám, csak egy kis tanácsra, részleges, vagy teljes lebonyolításra, alvállalkozók (zenekar, fotós, videós, virágos, dekoratőr...) közvetítésére, vagy bármi egyébre.
Cégünk olyan alvállalkozói körrel rendelkezik, ami egy csodás és hangulatos esküvő valamennyi feltételét képes megoldani, azaz garanciát jelentenek a szép környezetre, a jó hangulatra, a jó fotókra, a profi videóra...
Csak olyanokkal dolgozunk együtt, akik már bizonyítottak a maguk területén, és ezt tanácsoljuk azoknak is, akik maguk szervezik a saját "nagy napjukat".
Referencia, demo, bemutatkozó anyag nélkül ne szerződtessünk senkit, nehogy nagyot csalódjunk! Gyakran a jó ismerős is ajánl olyan vállalkozót, akiről csak hallott és nincs személyes tapasztalata, és ez nagyon veszélyes műfaj, hiszen egy rosszul választott zenekar, vőfély, vagy akár esküvőszervező könnyen "megölheti" a Nagy Napot.
Legyenek tehát körültekintőek, és csak olyannal "dolgozzanak" együtt, aki szakmailag és emberileg is meggyőzte Önöket.
És ez magamra is igaz. Én azt szoktam tanácsolni leendő Ügyfeleimnek, hogy csak akkor válasszanak engem és minket, ha megvan az a bizonyos szimpátia és bizalom, mert anélkül ez a fajta együttműködés nem lesz eredményes és gyümölcsöző!
Cégünk minden megkeresésre egyedi ajánlatot készít, hiszen nincs két egyforma esküvő!
Rugalmasság, kreatív ötletek, pontos, precíz, profi munka - ez a mottónk.
Díjszabás:
1. Teljes, vagy részleges esküvőszervezés / egyedi ajánlat szerint
2. Alvállalkozók kiajánlása, koordinálása, ellenőrzése / egyedi ajánlat szerint
3. Esküvőszervezői tanácsadás / amikor az ifjú párral átbeszélünk mindent, ami az esküvő kapcsán fontos lehet / első alkalom 10.000 Ft. (óra megkötés nincs) / majd minden további alkalom egyedi díjszabás szerint
4. Közreműködés az esküvő helyszíni előkészítésében, vagy lebonyolításában / 10.000-20.000 Ft. / óra, helyszíntől, megbízástól és feladattól függően
Ne feledjék: a legfontosabb nap legyen olyan, amilyennek megálmodták;
s vigyázzanak, hisz az álmoknak leginkább nem is a pénz, hanem a megvalósítás bátorsága szab határt!
|